mitt 2011

Tänkte sammanfatta 2011 lite ^^

Januari

För första gången i mitt liv så börjar jag att träna regelbundet. Styrka, kondition, smidighet. Började på friskis och svettis och började gå ut och springa allt oftare^^

ö



Februari

Amanda var hemma hos mig någon gång och tog lite foton med min kamera ;)




Min fantomenmask xD hahahahahaha xD minnen alltså!!




Alltså ni tre är bara för bäst! Vi har hållt ihop sen i sjuan och på den här bilden dansar ni xD Är så otroligt glad att jag har er :D<3


Vi åkte till Lund under sportlovsveckan ^^ Trevlig resa!

Mars

En vårdag :)



April

Jag och Amanda praoade på konsum i en vecka och fick det här som tack xD Ja det var en.. spännande och lärorik vecka.. Nej den var ganska tråkig faktiskt xD


Jag glömmer inte pappas födelsedag det här året. Dagen då de första lammen kom! Åh så puttinuttigulliga:D


Jag var hemma hos Louise en dag. Vi skulle ha gått på gudstjänst men upptäckte att det var dans där.. så vi skolkade ifrån den och gick till en lekplats istället xD


blondi ^^


Jag och Cassandra leker lite efter att vi har spelat upp pjäsen Gud är död ;) Bästa vän<3


Hur kan jag ens försöka glömma bort den 25:te april? Dagen då vi båda två äntligen fattade, dagen då vi hoppade på stenarna vid badudden och såg en död svan ligga där och mögla.. xD jag älskar dig victor!<3


Jag, Louise och Cassandra fixar Amandas hår! Okej, Louise gör jobbet ;) Och efter det sov vi tre över hos Louise och hade en mysig filmkväll. Mmmm :D

Maj


Barnens gård med konfan ;)


Jag spelade gitarr själv för första gången. Victor var bredvid, men jag spelade ensam^^ Stairway to heaven. Det gick väl bra.. xD Läskigt..

Juni

Juni månad inleddes med att vi alla fick åka på ett litet läger. Första gången jag var i Tyskland! åh vad kul vi hade! :D


Stolt 15-åring ;)


Den 12 juni konfirmerades jag, Cassandra, Amanda, Louise, Ebba, Maja, Victor, Filip, Bobbo och Benjamin. Det kändes lite sorgligt faktiskt.. Vi var en så liten grupp och alla liksom hade så kul ihop. Men firandet var mycket roligt ^^




Midsommar :D


Alltså du är så himla söt!! :D ;)

Måste bara tillägga att jag även har målat lador den här månaden och tjänat money ;) Jag har också varit ute på många joggingturer med Malin och jag har varit på Liseberg med Emma och Robert :D Bilder till allt det här saknas..

Juli

Jag och Rickard följde med Malin till Lund i 5 dagar. Vi hade det otroligt kul och vi hängde mycket vid det här stenbrottet ;) Jättekul att bada där, bortsett från alla kräftor..


Jag, mamma och pappa åkte till Öland på semester i en vecka och bodde i den här fina stugan ;) Vi var på Böda och hade det verkligen jättemysigt!:D


Vattenfestivalen med Patrik Isaksson :D


En dag på stranden med bästa Josefine!:D<3


Vi köpte en båt ;) Jag fick köra den :D:D

Augusti

I augusti gick det äntligen att åka till Sturkö! Ingen jättefin sommar det här året, men det blev några fina dagar i augusti^^




Skolstart ;)



September

hahaha minnen xD


Ny mobil yey!!

Oktober

pappa lyckas få med mig på fotboll xD


fårahede ;) <3


prao på huddagis ;) åh vad kul det var! :D


haha pappa xD

November





Snacka om att dölja något på ett bra sätt.. "Ni är bjudna på dop"
men tydligen var det giftemål också! Så himla fint det var! :D

December

Jag får mitt första favoritband, w.a.sp ;)

Gott nytt år!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback