problem med mitt minneskort

Alltså jag fattar verkligen inte.. Är det någon som vet hur man gör?! Jag har bytt minneskort förut och det har inte alls varit såhär komplicerat..:S Nu funkar ingenting! Jag försöker lägga in musik men det står att minnet är fullt efter typ två låtar. Jag tog reda på att det är för att låtarna lägger sig på telefonminnet och inte alls på minneskortet. Har suttit hela dagen och försökt hitta en lösning på detta utan resultat. Vad jag än lägger in så drar det aldrig på minneskortet utan på telefonminnet. Och det är så konstigt för när jag för över från datan så lägger jag det under minneskortet, men ändå går det inte! Förstår inte vad jag gör för fel..

Kommentarer
Postat av: josse

Man kan köpa en minneskortsläsare annars.. Så sätter man in minneskortet i ett slags USB. & sätter in det i mobilen igen ;)

2011-12-26 @ 21:42:11
URL: http://woshiwoshi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback