Äventyrlig promenad med Ella

Det blev skolan idag :D Bra, det är så segt att vara hemma en vardag. Som alla fredagar i skolan har den här varit jättebra. Veckans bästa dag! Idag när jag kom hem från skolan gick jag en promenad med Ella, vilket var lite spännande. Det började med att vi fick syn på två rådjur en bit bort. när de fick syn på oss började dem springa iväg, och Ella sprang efter xD Efter det så gick vi på upptäcktsfärd in i en skog där jag aldrig varit förut. Det var ganska mysigt. Ibland var det trångt och ibland kom en stor glänta. Sen på tillbakavägen var vi tvungna att gå över ganska tunn is, och sist var vi tvungna att hoppa över en bäck:)
haha xD<--nya skogen:P

Nu ska vi snart ha tacokväll:D  och efter det ska jag hitta på något med Cassandra! Vi hörs och ha en trevlig fredag allesammans;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback