jag vet att det är tråkigt att läsa om skolan, men just nu är det allt jag tänker på...

Imorgon har vi ett religionsprov. Det handlar om judendom. Jag har lagt ner väldigt många timmar på att plugga till det, så jag hoppas nu att det går bra:) Men jag vet inte om det är positivt  eller negativt att jag har pluggat mycket och känner mig säker på nästan allt. För när jag inte känner mig så säker brukar det gå väldigt bra, och då blir jag jättestolt. Men en gång när jag kunde allt till provet utantill blev jag jättebesviken för att jag inte fick full pott. Det kändes som att jag skulle få det, så ja det var inte så kul:P Vill inte att det ska hända igen... men jaja, nog om skolan och mina i-landsproblem.  Här kommer en film som man fick ont i magen av allt skrattande:

Min internet är konstigt... ni får länken istället

http://www.youtube.com/watch?v=d62R8t2ZO-U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback