morgonpigg

Godmorgon gott folk! Idag vaknade jag vid exakt tre minuter i 6... konstigt med tanke på att jag somnade vid 1 inatt :bigeyes: Jag kunde inte somna om så jag sysselsatte mig med att läsa klart bristol Murder, en eng-bok vi har fått och ska läsa. Riktigt bra faktiskt! :D Åh imorgon kommer bli toppen! Hela dagen kommer spenderas med Cassandra.
vid klockan 9 börjar våran dag med att vi går ner till bussen,
fem minuter senare bär det av till äventyrsbadet i Kalmar :D
Jag har ingen aning om hur länge vi blir kvar där,
men efteråt så ska mina föräldrar på någon företagsfest,
och då ska Cassandra och jag ha filmkväll + sova över :)
Och vi ska laga tacos, får se hur det går ;D

Klockan är 08.00 nu och jag är vrålhungrig. Ska nog gå upp nu, vi hörs någon annan gång! ;)
Visst var det intressant att läsa om min morgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback