sjuk :/

Idag är det torsdag och jag är hemma från skolan. Igår efter konfirmationen började jag känna mig jättekonstig. Senare fick jag feber och idag på morgonen mådde jag jättedåligt:( Så det fick bli att stanna hemma idag. Men jag tror jag kan gå till skolan imorgon :) Jag hoppas det i alla fall, vill inte missa redovisningen i kemi. Jag ska berätta om kvävets kretslopp, vilket är ganska komplicerat. Och då är det ju självklart att jag vill visa att jag kan det. Den här dagen kommer ju inte direkt att bli så rolig. Bara vara hemma och ta det lugnt för att man inte orkar göra så mycket annat...


Är det bara jag som längtar till sommaren? Eller snarare till våren faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback