hehe...

Ja ni, eftersom jag inte bloggat på ett tag så tänkte jag att det kanske är dags nu;) Men jag har aldrig något schpännande att skriva!! Jo, idag efter skolan följde jag med Louise hem. Det var ju kul att höra henne berätta samma historia om och om igen x) Fråga inte... Mohahaha, imorgon är det lördag!! Har inga planer eller så, hade bara lust att påminna alla. Så att ni inte går till skolan imorgon menar jag;) Jag har verkligen inget vettigt att skriva.. Sitter bara här och tråkar. Det enda roliga är Victor och hans konstiga humor xD Men snart går väl han och lägger sig, så då får man ha tråkigt igen

Ja, jag har inte ens en intressant bild att visa. Så ja... Hej då gott folk:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback