Vilken härlig lördag!

Det snöade igår! Otroligt eller hur?! Nu när man trodde att våren var här. Idag på morgonen var det alldeles vitt ute. Suck:(:( Men gissa vad som hände sen? Det blev jättevarmt ute, så nu är snön nästan borta:D Det är så härligt ute! Jag, mamma och pappa var ute och grillade korv förut och sen bara satt vi och njöt av solen. Härligt! Om en stund ska jag gå ut och springa en runda, och sen ska jag sova över hos Louise:) Plus att nästa vecka har vi absolut inga prov som man måste plugga till. Vilken otroligt härlig lördag!:D

Haha ful xD


Kommentarer
Postat av: ebba

hur visste du att jag var inlagd ?

2011-03-19 @ 22:29:52
URL: http://ebbasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback