förkyld

usch vad jag hatar när förkylningar håller i sig:( Förra veckan blev jag ju sjuk på onsdagen, men efter det blev det bättre, tills igår. Då vände det totalt. Jag har lite ont i halsen, fryser fastän det inte är kallt, måste snyta mig vart 5:te minut och just nu känner jag mig allmänt trött. Men jag har inte feber, det är bara en lätt förkylning. Men visst är det jobbigt när rösten hela tiden försvinner och man måste gå från lektionerna och snyta sig ibland för att man inte kan andas. Men men, man ska inte klaga. Finns alltid dom som har det värre, det här är bara dagens i-landsproblem som jag brukar säga ^^



har inte så mycket bilder att visa för tillfället ^^ Så här är en bild från i somras, überfin eller hur? x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback