Jag är så himla glad!

Åh, just nu känns det som att livet leker!! :') Vi ska troligtvis inte sälja kaninerna!! Dom har nu flyttat in i mitt hus istället^^ Kommer ha dom i en bur på nätterna och när vi inte är hemma, men mest kommer dom att få röra sig fritt i huset. Dom kommer att bli som katter, vilket betyder att dom får all den uppmärksamhet som dom behöver. Alltså behöver vi inte sälja dom!:D Om nu allt går bra.. tror inte att mamma blir så glad om dom börjar göra sina behov överallt i huset, så måste försöka lära dom det. Hoppas hoppas hoppas att allt går bra nu! Dom kommer att få komma ut i deras utebur på dagarna tills att det blir för kallt för det ^^

Den här veckan har väl varit bra. Jag brinner verkligen för skolan just nu! Pluggar mer än vad jag egentligen måste och tycker att det är superkul! Hoppas bara att det håller i sig nu...

Idag i skolan har vi bara haft so, inga andra lektioner. Det berodde på att efter första lektionen så gick vi till sporthallen för att dansa.. Bugg faktiskt. Det var väl.. okej. Man blev otroligt yr och trött av det, men samtidigt så fick man sig en massa skratt^^ Lite senare kollade vi på Hur många lingon finns det i världen? Har aldrig sett den filmen förut faktiskt. Jättebra!! Och sen följde Victor med mig hem. En kanonfredag helt enkelt!!;)



Inte världens bästa kort, men här sitter dom små söta kaninerna i sin lilla bur :) Jag fick buren av Amanda, jättesnällt!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback