Måndag

Söndagar känns verkligen inte bra, de känns så långa och utdragna och man bara väntar på att den lediga dagen ska ta slut och övergå till vardag. Men sen när måndagen väl kommer så känns det inte alls så dåligt att en ny vecka drar igång ^^  speciellt eftersom det är studiedag imorgon och vi är lediga ;)

Jag har verkligen en ängel till pojkvän! Nu har jag en mobil igen. Jag fick låna hans gamla. Tack så jättemycket!! :D

Imorgon på studiedagen ska jag och Louise åka in till Kalmar. Då ska jag försöka hitta en mobil i första hand, jag håller tummarna på att jag hittar någon! Funderar på att köpa den där jag la upp i förrgår, W959. Men jag vet inte riktigt, den är inte lika bra som den jag hade innan. Men egentligen har jag ingen lust att lägga övermycket pengar på en mobil just nu, så då kanske den duger. Vi får se helt enkelt^^

Jag och mina föräldrar har nyss kommit hem från ett möte på skolan. Det handlade om vår lilla Polenresa som kommer att bli av i Oktober. Vi ska besöka Stutthof, ett koncentrationsläger. Tror att det kan bli en väldigt intressant resa. Tror att vi kommer ha roliga stunder och riktigt tuffa stunder då vi bara vill börja storgråta för allt det hemska som har hänt på den plats vi kommer befinna oss. Han som höll i mötet sa att vi troligtvis skulle minnas vår resa under hela livet.

Nej, nu måste jag faktiskt plugga klart och kolla lite busstider till stan imorgon ;) Haj duu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback