Mobil!

Igår hade jag faktiskt lite hopp om att jag ändå skulle kunna gå till skolan idag, men icke sa nicke. Kände mig inte alls frisk idag på morgonen, så jag fick vara hemma idag. Jag är så himla trött, det känns som att man går runt och drömmer.  Jag har mest tagit det lugnt idag eftersom jag inte orkar göra något, vilket är väldigt tråkigt om ni frågar mig. Men det är på bättringsvägen, så jag kommer nog till skolan imorgon:) Hoppas det iaf...

Jag måste köpa en ny mobil. Min nuvarande är helt paj! Knappen över den gröna luren slutar funka hela tiden, det är över 100 repor i skärmen och nu går det plötsligt inte ens att ringa med den..?:S Jag har ju haft min Sony ericsson W715 i två år nu, så det kanske är dags att köpa en ny.



Skulle faktiskt vilja ha en sån här ^^ W995
Men vet inte riktigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback