ny vecka, nya tag!

Gokväll! ^^ Måndag idag, starten på en ny och härlig vecka!:D Utom på onsdag för då har vi slöjd.. Jag har nyss suttit och pluggat en stund i lite olika ämnen och även städat lite efter mina små rumskompisar. Dom är så söta och jag tror att dom trivs ganska bra med att bo här inne :3 Om ungefär en timme ska jag vara i skolans gympasal. Jag och min kära moder ska åka iväg på friskis och svettis som äntligen drar igång igen! Har saknat det i sommar. Louise ska också dit, så det blir säkert kul idag:) Tyvärr blir det bara ett träningspass den här veckan, alla andra pass drar igång nästa vecka. Då ska det bli spännande att testa på både zumba, yoga och aerobic som jag aldrig har gjort förut. Men nej, nu ska jag göra lite annat innan vi åker. Pussvejs!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback