Allt känns så trist! :(

Vi börjar skolan om 5 dagar...
Vart tog sommaren vägen?!
Känns som det var nyligen vi stod i Ekbacken och sjung/skrek för fullt
 
We go together like blablabla dingelidong...
Remember forever like shubababba (?)
change change lalalala
That's the way it should be
waaaaoooooooooo yeah!
 

Så bra kan jag den texten.. Men poängen är att det är ju supertrist att sommarlovet faktiskt är över nu! :(
Det har varit en väldigt speciell sommar kan man ju lugnt säga...
Mycket blandade känslor hela tiden!
Så på ett sätt känns det skönt att det blir vardag igen så att man får skolan att tänka på istället ^^
 
Skulle jag få en enda önskan innan lovet är slut så skulle det vara att åka tillbaka hit till Kreta! Det skulle kännas så himla bra att komma tillbaka dit! Då skulle jag få avsluta sommarlovet som världens lyckligaste ^^
Hoppas jag i alla fall...
Men nu kommer vi inte att åka dit igen... Suck :/
 
Höst... Blä! :(
 
Sommar <3333333333333333333333333333333333333333333333333
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback