Jag lever i en dröm

Bortom allt det här finns mina drömmar.
Jag hoppas att de blir verklighet en dag.
Jag lever i mina drömmar.
Jag vill inte leva i verkligheten.
I mina drömmar är jag precis där jag vill vara.
Jag gör precis det jag vill.
I verkligheten är jag bara här.
Jag saknar en plats och ett tillfälle
då allt kändes perfekt.
I mina drömmar är jag där.
På rätt plats
och vid rätt tillfälle.
De här drömmarna jag har,
den här platsen,
det här tillfället,
den speciella,
de försvinner aldrig.
De måste betyda något.
Jag önskar att jag kunde ta reda på vad.
Jag önskar att jag får en chans
att få uppleva mina drömmar
i verkligheten.
Jag ska göra allt
för att mina drömmar ska bli sanna.
För att jag ska få besöka det här stället
och kunna skapa det här tillfället
med dig
så fort som möjligt.
Jag hoppas.
Jag hoppas så innerligt att det ska gå.
Men tro,
det vågar jag nästan inte göra.
Ingenting är omöjligt,
men alla önskningar slår inte in.
Jag hoppas att min gör det.
Så att jag kan sluta leva i mina drömmar
och istället njuta utav verkligheten.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback