Sommarlovets sista dag...

Och helt klart den varmaste!!! 32 grader i skuggan! :O Kan inte minnas att det varit såhär varmt i Sverige någon gång i sommar... Man blir genomsvettig så fort man går ut xD
 
Ja som sagt, söndag idag då. Imorgon börjar vardagen igen. Men det känns inte lika vemodigt längre. Faktiskt så ska det bli ganska spännande att börja gymnasiet :) Att träffa en massa nya människor och få byta lite miljö. Jag kan den här hålan nu där jag har gått i skola i tre år. Det ska bli skönt att få börja inne i stan :) Men jag kollade mitt schema idag och insåg att det kommer bli drygt med alla bussresor och så...
På tisdagar slutar jag inte förrän vid 16.35 och jag börjar redan 8.10 varje dag! :(
Lektionerna såg ut att vara långa och rasterna väldigt få och korta. Men det löser väl sig med tiden, man vänjer sig nog ^^
 
Idag har jag varit ute väldigt mycket. Känner mig lite sådär lagom fräsch... ;) Får nog ta och hoppa in i duschen, när det känns som att man inte kommer att bli svettig igen så fort man rör sig lite ^^ Ha en trevlig söndag! :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback