Hej bloggen!

Nu är är fjortiz-ida i farten jao!
Jag är hungrig....
men istället för att vara som min mamma och bli grinig när jag är hungrig så ska jag vara rolig istället ;) Eller jobbig, det beror på hur man ser på det...
Igår slutade skolan och det kändes så skönt samtidigt som jag kommer sakna hela min klass under de här lediga dagarna..
Men vi hade en trevlig avslutning och allt avrundades med en tur till Espresso House med Amanda och Louise :) Det var mycket gott och trevligt!
 
 
Idag har jag varit i Kalmar på förmiddagen med Rickard. Jag hjälpte honom att köpa julklappar. Det gick bra och vi blev klara väldigt fort! Så då åkte vi hem och jag har faktiskt varit ganska flitig med att både städa mitt rum, Lakriz bur och ge fåren hö ^^ Efter det så anlände Malin hit, vilket var riktigt roligt! Vi gick ut och gick en promenad med Ella nästan på en gång. Det var riktigt kallt, det är så mycket snö! Men samtidigt så är det så vackert.
 
Jag känner att julstämningen börjar komma mer och mer nu! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback