alla hjärtans dag!


Fick en sån här av Victor :3 Har käkat upp hälften redan xD


När vi hade käkat middag så sa pappa till mig att idag var det jag som skulle ge Ella mat. Han sa det så lurigt.. Jag misstänkte något men sa inget. Och när jag öppnade lådan med hundmat så låg det här paketet där xD
- Grattis på alla hjärtans-dag! sa pappa.
- Glad alla hjärtans-dag heter det! sa mamma.
Haha..

Skulle egentligen ha gått på ett träningspass idag, men jag hade för mycket skolarbete. Pluggade från klockan 4-7. Nu är jag klar! Känner mig taggad inför so-provet imorgon^^

Idag i skolan fick vi skriva på papptallrikar också. Vi satte alla varsin på våra ryggar och sen fick folk från klassen skriva på dom vad de tycker om en och lite sånt. Men man fick bara skriva bra saker^^ Och ändå var det någon som skrev att jag var ful på min..
Förutom det skrev folk att jag var snäll, rolig, en man kunde lita på, pangbrud xD, sexig gumma.. snygging med pojkvän.. gullig, fina skor, fint hår, söt.. ja det är det jag kommer ihåg^^ Var lite kul tyckte jag. Nu ska jag ta det lugnt en stund innan jag fortsätter att plugga en stund.

Hoppas ni haft en trevlig alla <3 dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback