Jag vill inte hem! :(

Jag stortrivs här! Enda skälet till att jag vill hem är att jag saknar Victor och pappa. Men de hade gärna fått komma hit istället! Jag älskar hettan, jag älskar att alla människor här är så trevliga, jag älskar miljön, jag älskar de varma sommarkvällarna! <3 Men det ska ändå bli lite skönt att komma hem, har ju vattenfestivalen att se fram emot! :) Men det känns så hemskt att jag kanske aldrig kommer återvända hit. Haha vi var på stranden idag, jag och mamma. Och där mötte vi ägaren (som är jättetrevlig! Fast det är ju alla här..) Och vi sa till honom att det var sista dagen för oss här. Jag sa att jag tyckte det var jättetråkigt. Vet ni vad han svarade?
- Yeah but look at you. You are dark and your mother is dark. Now it's time to go home.
Haha xD Jag började skratta jättemycket när han sa så! xD Men vädret verkar inte alls vara lovande i Sverige. Så det ska bli konstigt att komma hem. Nu ska jag låta lite divig, men det är synd att man inte får visa upp brännan man har fått.. För det är ju runt 17 grader i Sverige såg jag. Alldeles för kallt för shorts och linne! :o Men det ska kännas skönt att komma hem, men också väldigt tråkigt. Men men, det blir säkert bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback