Vi blir visst kvar lite längre..

jag skulle ha varit i Sverige nu, men så blev det icke. Egentligen borde jag vara glad, för jag ville ju inte hem ^^ Men det känns jättekonstigt.. Nu har vi liksom sagt hejdå till allt och alla och gjort oss redo för att åka.
 
Klockan 08.00 fick vi ett sms där det stod att planet skulle bli ca 10 timmar försenat. 10 TIMMAR!!!!! Orsaken var någon punktering i Turkiet.
 
Men jag hade sagt hejdå, jag hade packat, jag hade tänkt att det ska ju ändå bli skönt att komma hem och då händer det här.
 
Just nu sitter vi på ett annat hotell en bit bort. Ett all-in-close hotell. Alla resenärer sitter här. Här ska vi tillbringa dagen. Det finns en pool, men vem vill bada där?! Jag gillar ju havet mer..
Jag badade i poolen en stund, sen gick jag en sväng. Jag gick faktiskt tillbaka till området där vi har bott den här veckan ^^ Det var en bit, men det var mycket härligare stämning där! :D För det här hotellet vi sitter på nu består inte alls av så trevliga människor som i vårt område. Men det kändes så konstigt att gå runt där, för jag skulle egentligen ha varit hemma nu. Tänk om någon jag mött där hade sett mig.. Det kändes så fel på något sätt. Men men, nu fick vi en extra dag här :) Men det känns lite fel när jag var inställd på att åka hem idag på dagen...
 
Vi kommer hem mitt i natten. Hurra...
 
Men jag ska inte klaga, för jag ville ju inte hem ^^ Men vi kunde blivit meddelade lite tidigare, så att man inte hade packat och sådär :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback