you are dark and your mother is dark, now it's time to go home!

aj'm brawn... änd aj havv jojn de fjortis-clabb, äss ju cän si ån de picktshör ovör hér ^^
 
Ja så går det när jag inte har något för mig ^^ Att komma hem kändes ärligt talat inte alls kul :( Jag ville vara kvar i Grekland! Men idag efter att ha träffat victor, pratat med Amanda i telefon, smsat med Louise (som jag ska träffa imorgon innan vattenfestivalen) så känns det lite bättre :) Har ju trots allt saknat Victor och mina kompisar! Dessutom så kändes det lite bättre igår också efter att ha träffat pappa och alla djur. Men det var nästan så att en tår föll när planet avgick från Kreta..
Märkligt hur man kan bli så förälskad i en plats så att man inte vill därifrån^^ Men det hade nog varit en annan sak om jag visste att vi skulle komma tillbaka snart. Hur troligt är det att man åker till samma plats två gånger om man inte äger ett hus/lägenhet där? Men som sagt, det känns bättre nu :) Inte lika sorgligt längre.
 
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback