Överraskning...

Den här tisdagen har faktiskt varit rolig...
Tisdagar brukar vara den tråkigaste dagen i veckan, men idag har den varit väldigt rolig faktiskt.
 
Jag börjar fatta mer och mer på fysiken, så dagens första lektion började jättebra!
 
På idrotten åkte vi skridskor, vilket var superkul! Jag var ju inte alls lika dålig som förra vintern. Jag var inte bra, men jag vågade mycket mer. Ramlade totalt tre gånger.. Men det kan man ju bortse ifrån...
 
På matten fick vi reda på vårt prov. Min mattelärare sa att det här provet var svårt, så vi skulle inte deppa för mycket, för det var riktigt svårt. Jag var inte så nöjd med mitt resultat, eftersom matte är mitt bästa ämne så siktar jag högt, men det kändes lite bättre efter att han sa så.. Så jag kände mig ändå hyfsat nöjd med mitt resultat.
 
På kemin kände jag för en gångs skull att jag fattade vad vi höll på med. Och efter kemin gick jag till studiehallen och fick en privatundervisning på 20 minuter ;) Kände redan att jag förstod mycket mer nu... Han var riktigt bra! Ska gå dit när han är där oftare...
 
Hey, good looking...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback