bloggen är till för att skriva av sig ibland...

Idag har varit en sån där dag då livet har känts allt annat än underbart.. Usch, hatar såna dagar när man känner sig så nere precis hela tiden :/ Blä... Hoppas det känns bättre imorgon. Har ju ingen vettig anledning till att inte må kalasbra! Tycker synd om Amanda som fick lyssna på mitt gnällande en låååång tid efter skolan ;) Förlåt för det.
Ska ut och springa strax, det brukar alltid få mig att bli på bättre humör. Vad vore livet utan idrott??
 
För man vill ha vad man vill ha och man vill ha det nu.
Ser man möjligheten så kvittar det hur.
Vi är vildare än djur när det gäller att ta.
Står någon i min väg ja då smäller det bra.
 
Alla vill till himmelen men få vill ju dö.
Man vill kamma in vinningen,
men sår inga frön.
Man vill ha sin bit av kakan,
men man vill äta den med.
Folk vill ta tillbaka
men vägrar att ge.
 
Nu skulle jag vara cool och skriva en text från en låt...  Fast det brukar vara på engelska.. Folk som tar bilder på sig själva och skriver en text på engelska. Men jag lyssnar på den här låten just nu och den är bra! :) Nu vet alla det...
 
Ha en trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback