full fart...

Det började med att pappa kom och sa till mig att fåren hade rymt. Jag fick panik och gjorde mig beredd att rusa ut när han sa:
- Så jag behöver hjälp av dig när du har ätit frukost.
Jag tror jag gav honom en blick som antydde "Är du helt dum i huvudet?!"
- Men vi måste ju få in dom! Nu!!!!!!
Då fick jag reda på att det var fåren i ladan som hade smitit ut till de andra fåren i hagen.. Men ja, jag blev ju riktigt pigg efter det ^^
 
Så efter att vi hade fått in de fåren som hade rymt (tog ungefär en timme) så var det dags att sätta sig och plugga. Lov+plugg=
ahhh!!!!!
 
Efter pluggandet så skulle pappa in till stan och gå på någon kurs och han frågade om jag ville följa med och shoppa lite. Så jag bjöd med Amanda ;) Hittade en jättefin klänning som har kostat 349 men som var på rea och nu kostade 50 kr. Längtar redan till nästa sommar! ;)
Intresseklubben antecknar!!!!!
 
Och direkt när jag kommit hem så var det bara att byta om och sen åka till kvällens träningspass. Nu sitter jag hemma och tänker på hur rolig morgondagen ska bli med mina bästisar :3
Ha det bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback