Torsås marken

Har precis kommit hem nu från Torsås marknad. Riktigt kallt, men har haft det kul! :) Fick dock inte träffa Bobbo...
Jonathan slutade ju jättesent och jag ville inte gå vid 5... för då är ju nästan alla stånd borta.
Gick med Louise den mesta utav tiden. Hon sa när vi gick där:
- Jag hoppas att vi träffar Jonas Persson!
(vår gamla idrottslärare.)
- Känner jag honom rätt så går han nog inte på eftermiddagen om han nu inte har jobbat hela dagen, svarade jag.
Vem tror ni dyker upp när vi sitter bara några minuter senare och äter Langos? ;) Det blev lite kramar ^^ Tror det var första gången jag någonsin har kramat honom. Har ändå haft honom som lärare i tre år...
 
Jag gick med mina föräldrar ett tag också efter att Louise hade åkt hem. Träffade en massa människor. Bland annat Jonna, Alicia, Jakob, Haris, Jona, John, Josse, Fillan och Petter.
 
Det var trevligt, men nu är det riktigt skönt att sitta inne i vardagsrummet framför brasan med glögg och pepparkakor!!
 
Fast här har elden nästan slocknat....

Ha en mysig fredag! :)
 

Kommentarer
Postat av: mum

varför blir dina bilder spegelvända?

Svar: Blir dom?
Ida

2012-10-27 @ 11:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback