Bara en vecka kvar på sommarlovet!!

Jag tycker verkligen om mitt sommarjobb, men det är otroligt vad skönt det ska bli att vara ledig en vecka nu!! Bara ta detg lugnt och vila upp sig inför skolstarten..
Och ta det lugnt kan man väl göra på olika sätt, till exempel genom en resa till Stockholm för att hälsa på Malin och Rickard ;) Ska dit på tisdag och jag längtar verkligen! Har inte varit i Stockholm på flera år nu...
Ska försöka träffa några små vänner där också, men det är dock inte ett säkert kort. Aja, hoppas kan man väl! :D
 
Det känns så tråkigt att det bara är en vecka kvar på sommarlovet, vart tog tiden vägen?! När man var liten var sommarlovet jättelåååååångt! Nu står man där på skolavslutningsdagen och säger hejdå till alla och efter en vecka är man tillbaka igen och en ny termin startar. Det är så det känns i alla fall... Men det var sjukt kul att träffa alla kompisarna igen (förutom André den lille svikaren...) på stadsfesten i fredags! Vi hade så kul och jag ser fram emot att träffa alla roliga naturare varje dag i alla fall :)
Och nu ska jag väl ha tid att träffa mina andra vänner som inte går natur också, har ju knappt hunnit i sommar då jag haft fullt upp hela tiden xD
 
Btw, JAG SPRANG 7 KILOMETER IDAG FÖR FÖRSTA GÅNGEN EFTER KÖRTELFEBERN! Stolt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback