Böda med de bästa naturarna som finns!! :)

Idag kom jag hem från Böda efter att ha varit där i ca ett dygn med båda naturklasserna :) Vi har lyssnat på en guidetur, letat efter fiskar i havet, badat mitt i natten, haft lite allmänt trevliga pratstunder och gått väldigt mycket xD Vår lärare som var med oss informerade oss om att vi skulle vara tvungna att gå ca 2 kilometer för att komma till en järnåldersby där vi skulle få en guidetur.
Det visade sig vara bullshit då vägen dit egentligen var 4,9 kilometer lång.
Jag vet inte vilka skolämnen han har, men hoppas verkligen inte att han är mattelärare...
 
Jag umgicks lite med alla, men mest av allt med Therese, Colin, Wille, Gabbe, Jakob och Filip. Har nästan ont i magen pga hur mycket jag har skrattat... Ni har så goa personligheter och jag tycker verkligen om er allihop jättemycket!! :D
 
 
Ser ni Therese???? ;)
Gabbe begravde henne i tång xD hahahahahah xD
 
Kolla på min söta pojkvän :*
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback