Fysikprov (y) Halkning (n)

Minns ni det där fysikprovet jag hade sån ångest över? Det som jag hade ont i magen för i flera dagar och som sen gjorde att jag började fundera på vad jag över huvud taget gör på Natur-linjen.. Jag hade för en gångs skull helt fel känslor. Jag trodde att det gick åt skogen, istället var det mitt bästa fysikprov någonsin!
Jag fick ett B!! ETT B??!! :D
Blev helt överlycklig! Jag var jättenära på att få full pott på A-uppgiften, jag som trodde att jag var helt ute och cyklade...
 
Aja, jag tyckte att jag var värd det efter den här starten på dan...
Amanda och jag bestämde oss för att gå av vid en senare hållplats idag för att slippa gå över en bro, eftersom vi ändå inte hade några Kaggelever att gå med idag. Det visade sig dock vara väldigt halt ute idag...
Bussen stannade och vi reste oss upp för att gå av. Jag går ner för trappan i bussen, och sätter ner min högra fot på marken. När jag lyfter min vänstra fot från trappan för att sätta ner den på marken också så får jag inget fäste med min högra fot, och jag faller pladask ner på marken! Min första tanke var självklart:
- Var det någon som såg mig??!
Nej då det var det inte, förutom hela bussen och alla som hade gått av... Plus alla som var ute och gick/cyklade och alla bilar som körde förbi...
Alla stirrade, och Amanda kunde knappt andas för att hon skrattade så mycket... Tur att vi var två i alla fall! Det hade varit hemskt att vara ensam i en sån situation.
 
Hahaha så sööööt! :D Jag var nog inte riktigt lika gullig dock...
 

Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS!! Fan vad GRYM du är! Vi får ringas snart!

Svar: Tack! :D Ja det får vi ta och göra!
Ida

2013-02-14 @ 10:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback