Göteborg + Liseberg med Therese!! :D

Har haft en jätterolig helg i Göteborg med Therese! :) Åh vad kul vi har haft!!! :D Två spelkvällar, tio timmar på Liseberg och en massa skoj :) Vi bodde hos Thereses bror Jimmy och hans sambo Paulina. Vi var också med Thereses andra bror Daniel och hans kompis Johannes. Väldigt trevliga och roliga människor måste jag säga :D ! Jag har verkligen haft jättetrevligt och det här är en resa jag sent kommer glömma :) Tack till alla för den här helgen, och tack Therese för att jag fick följa med!! :D
 
Vi spelade med andra ord en kväll och jag har insett att jag inte är någe bra på det... Vi körde med dom personerna vi inte direkt kände så bra. Jag kände ju bara Therese, men nästan alla andra kände ju varandra sen tidigare. Så vi körde jag och Jimmy, Therese och Johannes, Paulina och Daniel. Jag och Jimmy fick rätt mycket poäng, men Therese och Johannes snodde allt från oss!! Tyckte dock ändå att vi var bäst, utan tvekan ;)
 
Femkampen på Liseberg gick väl inte så bra...Jag kom näst sist, före Paulina som inte ens ville vara med xD Lite pinsamt att man kan vara så dålig... men jaja, spel är inte min grej xD Det var ju mitt fel att jag och Therese förlorade monopolet sen på kvällen också, för att vi sålde en gata till Daniel på mitt initiativ xD
 
Flum Ride ;)
Daniel köpte två bilder och gav en till mig och en till Therese, jättesnällt!! :D
Längst bak sitter Daniel med Homer, hahaha! Jimmy var så duktig på Milk Shake, ett spel inne på Liseberg. Han fick tre stjärnvinster. En av dom var Homer-mjukisdjuret. Jag och Therese fick en angry-bird var ;) Han ville inte ha någon av dom själv, så han vann bara och gav till oss. Också det var väldigt väldigt snällt!! :D
       Jag sitter framför Daniel på bilden, sen sitter Therese framför mig och längst fram sitter Johannes som blev dyngsur xD Det var rätt åt honom, så mycket som han retade mig för att jag kom näst sist i femkampen! Mitt enda mål var att slå honom, men det gick ju åt skogen...
 
 
De tre syskonen Therese, Jimmy och Daniel :) Stolt fotograf! ;) Jimmy vann en banan på något annat spel också. Kolla vad cool den är!!! xD
 
De två icke-syskonen Johannes och Ida. Kolla vad söt Ida är :3 Och kolla speciellt in mina och Thereses söta fåglar :*
 
Jag stod bredvid Johannes när han spelade på chokladhjulet. Det snurrade långsammare och långsammare. Han vände sig mot mig och sa:
- Den dagen då jag vinner på det här...
Och just då stannade hjulet på hans nummer!!!!!!!!!!!!!! Och det bästa var att Therese gjorde en deal.. Han skulle till Kalmar dagen efter så Therese sa att han skulle få åka bil med oss och slippa ta tåget, om han gav chokladen till henne ;) Sen sa jag att jag kunde bära chokladen om jag fick halva av henne ;) Jävligt bra deal!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Är väldigt glad att jag har dig!! :) På mindre än ett år har du blivit en av mina allra bästa vänner. Den här helgen hade inte alls varit lika rolig utan dig!!! Vi har skrattat så mycket och det är otroligt hur roligt vi har haft :) Känns faktiskt lite tråkigt att komma hem igen... Vi får göra om detta snart :) ! Älskar dig min lilla bästis <3
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback