Kära Kalmarbor...

Om ni går ut på stan idag och hittar popcorn på marken så är jag oskyldig till det. Det var inte så att jag och Colin gick ut igår efter bion och att jag kastade upp pocornen i luften och försökte fånga dom med munnen men misslyckades nästan varje gång. Ida misslyckas inte, så är det bara...
 
Om ni följer efter popcorn-spåret på marken kommer ni inte att komma hem till Colin.
Ni kommer inte heller att hitta en stor popcornhög ungefär utanför kvasten, och om ni mot all förmodan hittar en så hamnade den inte där tack vare att Colin började tjabba med mig så att jag vände kartongen med popcorn upp och ner över hans huvud. Jag skulle aldrig vara så taskig att jag skulle hälla popcorn över någon....
Han fick inte popcorn innanför tröjan och han blev inte sur över huvudtaget.
 
Jag har alltså inget med detta att göra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback