Sturkö

Eftersom jag skulle jobba på lördagen istället för på söndagen på campingen den här veckan så drog vi ut till Sturkö igår (lördag) direkt efter att jag kom hem. Sen sov vi där och kom hem idag på kvällen. Det har varit en sån härlig sommardag idag och nu börjar man nästan undra om vi fortfarande är i Sverige.. Det är verkligen utomlandstemperatur!!
 
Är man snygg själv så är det väl inte så konstigt att man har en väldigt snygg bror också??? :D
 
 
Rickard och jag fick för oss att vi skulle gena från en badplats till vår tomt genom vattnet xD Vi var fullt påklädda och hade dessutom mobilerna på oss. Som tur var gick bara vattnet lite högre än till knäna, haha!
 
Staffan och Christopher hade en jättesöt liten kattunge som hette Fridolf!! Så liten och så gullig<3
 
Imorgon är det en ny dag på jobbet, då jag ska jobba med TUR (Torsås unga röster)-gruppen. Det har gått väldigt bra och det känns lite tråkigt att det är sista dagen på onsdag :/ Men jag kommer ju troligtvis att få jobba mer på campingen i sommar i alla fall :)
Imorgon ska jag också få träffa Colin igen som jag inte sett på en vecka!!! En vecka ifrån honom känns som en väldigt lång tid när man ändå träffas hyfsat ofta i vanliga fall. Bara en dag utan honom känns tom på något sett... Jaja, det är väl det som man kallar för kärlek ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback