födelsedagsfirande (inte en dag för sent eller så)

Idag efter mitt arbete var jag med Amanda och Louise inne i Kalmar för en kväll med kinamat och annat skoj! När vi satt och åt så sa dom att dom skulle bara fixa min present och komma tillbaka sen. Dom gick in på toaletten. Jag satt där helt ensam i tio minuter eller så vid bordet och undrade vad dom höll på med.
 
När dom kom ut hade dom sex ballonger och en stor burk med godis + en tandborste med sig!!! Jag blev helt överlycklig!! :D
 
Jag gick runt med dessa ballonger på stan och folk kan verkligen stirra väldigt konstigt på en har jag märkt....
här är amanda fin!...
 
Kalmar är ändå väldigt vackert!
 
Imorgon är det ännu mer jobb som gäller. Känner hur jag brinner mer och mer för politik och våra frågor! Vilket roligt jobb, ser fram emot att sätta igång på riktigt :D
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback