Jag saknar dig redan, trots att vi sa hejdå imorse...

Blir lika glad varenda gång jag ser dig, och lika ledsen varenda gång jag måste gå ifrån dig!
Det är inte ofta jag kan träffa dig nu när jag jobbar, men jag uppskattar verkligen att jag fick träffa dig en stund igårkväll :) Du gör mig så glad och jag känner verkligen att jag kan vara mig själv med dig. Du är inte bara en pojkvän, du är också en bästa vän. Vi skrattar, vi gråter, vi surar, vi kramas, vi knuffas, vi bråkar, vi myser, vi saknar, men oavsett vad vi så gör vi det tillsammans. Du har många gånger fått min värld att skina ljusare än fullmånen på en riktigt svart natthimmel. Om jag bara kunde beskriva hur otrolig du är, men det finns inga ord som ens kan komma i närheten. Så du får helt enkelt nöja dig med tre små ord med en otroligt stor betydelse:
Jag Älskar Dig!<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback