Midsommar

Hallå där ute i sommarvärmen!
 
Igår var det midsommar och den firades med familjen på dagen och med en massa härliga människor på kvällen! :)
 
Både farmor och Rune kom och åt en mysig lunch med oss som var väldigt god!
 
Sen var vi nere vid midsommarstången på eftermiddagen och det var någon som hade lagt ut det på youtube! Åh herre gud vad jag skrattade xD !!!

Jag tyckte att detta var väldigt roligt och charmigt på något sätt :D !
 
Är mycket nöjd med min lilla klänning som jag köpte i torsdags på lövmarknaden i Karlskrona ^^

Vid ungefär 17.00 så var jag i Vassmolössa för att träffa Colin och hans kompisar plus några andra. Vi grillade och hade det mycket mysigt och trevligt! :) Alla andra badade också, men jag vågar inte bada än eftersom jag är så rädd att min körtelfeber ska komma tillbaka. I slutet av nästa vecka, då smäller det!! ;) Jag sov i alla fall hos Colin sen och kom hem idag efter att ha umgåtts med honom hela dagen. Det var verkligen jättehärligt att få träffa honom och vara helt normal igen! Kunna prata normalt och kunna vara ute och gå och känna sig frisk.
 
Imorgon ska jag jobba första dagen nere på campingen. Det ska bli spännande :) Hoppas på glada skratt och att jag fattar hur man hanterar en mjukglass-maskin xD Jobbade i torsdags på det där politik-projektet. Vet inte vad man ska kalla det. Är i alla fall nöjd med den dagen och hoppas på att bli nöjd med dagen imorgon också. Men då jobbar jag bara mellan 08.00-14.00. Får se hur det går :)

 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback