Och så var första dan på campingen avklarad!

Jag måste säga att jag är riktigt nöjd med dagen :) Tiden gick jättefort och innan jag visste ordet av var klockan halv 2! Men jag fick jobba lite längre eftersom det var så mycket gäster. Så jag jobbade mellan 07.30-15.30. Jag upptäckte inte hur trött jag var förrän jag kom hem. Man var verkligen tvungen att vara på helspänn hela tiden och man hann liksom inte tänka på hur trött man faktiskt blev.. Sen när jag kom hem sjönk jag ner helt död i soffan!
 
Jag har gjort mjukglass för första gången i mitt liv, nu kommer jag svära, helvete vad svårt det var!!! Skitsvårt att göra en snygg ju och inte sabba den totalt! xD Fast jag förstörde bara en...
 
Såhär tänker man sig att en mjukglass ska se ut....
 
Mina finaste mjukglassar var väl i den här stilen....
 
Imorgon ska jag jobba med politiker-projektet igen. Skönt med lite sovmorgon xD Efter att ha gått upp vid 06.15 idag så ska det bli skönt att gå upp vid 07.45 imorgon!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback