1 år <3

Den här låten får mig verkligen att tänka på dig och den stämmer så bra in på mina känslor!
 
 
 
Jag kommer ihåg första gången jag sa ett ord till dig.. Det var kärlek redan då.
Haha nej, det var det verkligen inte!!!! Vi hamnade i samma grupp på Nyttorp när vi var där med naturarna och sov över en natt. Vi hade lite tråkiga uppgifter att utföra i vår grupp, men jag tyckte att vi kunde göra det bästa av situationen. Du verkade dock tycka att allt var pest och pina...
Mitt första intryck av dig var att du var en riktig wannabe, haha. Du gick där och lyssnade på musik och bara följde med i strömmen så att säga. Jag tyckte att du verkade vara väldigt tråkig och trodde att du försökte spela cool när du verkade hata att vara där med båda klasserna...
Hade någon sagt till mig då att du 7 månader senare skulle vara min pojkvän hade jag nog skrattat så att jag börjat gråta.

Tänk vad saker kan förändras... Alla morgnar då jag kände att jag inte orkade gå till skolan, men skuttade upp ur sängen ändå för att jag tänkte på att jag skulle få träffa dig. Alla onsdagar jag gick till skolan och hoppades att du faktiskt skulle vara där trots att du sällan var det. Du var nästan alltid borta på onsdagarna i ettan, försök inte förneka det ;) Jag blev så glad så fort du pratade med mig och allt kändes bra när jag var i din närhet. Jag är väldigt glad att jag började skriva till dig varje lördag i januari/februari 2013 för att påminna dig om melodifestivalen, eftersom du gillar den tävlingen så mycket... ;) Du blev väldigt irriterad på att jag aldrig gav upp utan fortsatte driva med dig och tjata om att du borde kolla på det, men på något sätt ledde det här vidare till att vi började prata mycket mer med varandra.

Året med dig har varit den bästa tiden i mitt liv hittills!
Jag hade ingen aning om att man kunde vara såhär kär...
Jag har aldrig känt såhär förut.
Jag förstår inte hur en människa som bara har funnits i mitt liv i ett och ett halvt år redan kan betyda så otroligt mycket för mig.
Vi har haft våra toppar och dalar,
men inte en enda gång har jag du svikit mig.
När jag har känt mig misslyckad,
har du funnits där för att ge mig en klapp på axeln.
Du har stöttat mig och sagt att jag klarar det.
Om jag ändå inte har gjort det, har du aldrig någonsin sett på mig som att jag har misslyckats.
Du gör inga stora problem av något,
och kanske är det en utav de egenskaperna du har som jag beundrar mest...
Du är inte bara min pojkvän, du är också min bästa vän och den personen som har tagit sig tid att lära känna mig, på riktigt.

Jag älskar dig Colin, tack för tiden som varit än så länge<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback