Födelsedagsfirande!

Imorgon fyller min pappa 50 år, så idag har jag, mamma och farmor firat honom lite smått ^^ Även om det inte direkt har blivit några stora presenter... Jag, Malin och Rickard har en gemensam födelsedagspresent till mamma och pappa som vi inte riktigt vet när vi ska ge xD men förhoppningsvis snart!
 
Vi åt en jättegod middag som mamma hade lagat. Ravioli, ostsås, tomatsås och hembakat bröd, mums! Till efterrätt blev det en lime-cheesecake, bakad av mig såklart ;) Den blev också mycket god och jag hade helt klart kunnat äta mycket mer av den om det inte vore för att man blev så mätt efter middagen... haha!
 
 
 
Vi ska göra något speciellt imorgon också för att fira lite mer, nämligen åka Polenfärjan. Tycker det ska bli jättekul att få göra något med bara mamma och pappa! Det känns som att vi tre umgås väldigt lite just nu. Det är ju dessutom ett speciellt år för alla oss. Mamma fyllde 50 i januari, pappa fyller 50 imorgon och jag fyller 18 i juni. Jag tycker att det är värt att göra något speciellt då!
 
Hoppas er helg blir lika trevlig som min kommer bli! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback