Det här med att blogga oftare...

Hahah glömde bort att jag har en blogg xD aja... Hej mina två läsare! :D Resten har nog övergett mig vid det här laget...
 
Jag tänker dra lite snabbt om the läget som det är och har varit ^^
 
Förra helgen var toppen!
Menar det! Hade jättekul på Öland :D Måste bara tillägga att vi inte bodde i en stuga...
Jag vet inte vad för mångmiljonär Mari är om hon kallar det där för en stuga xD Det var nästan lika stort som mitt hus! För er som inte vet, mitt hus brukar klassas som rätt stort.
Köket i stugan var hur rymligt som helst. Det fanns ett stort vardagsrum, två badrum (ett med jacuzzi och lyxig dusch), fyra rätt stora sovrum och en stor veranda. Jag blev riktigt förvånad när jag, Colin och Jonathan kom dit och klev in genom dörren. Vi var som vanligt sist, haha! Det var en jätterolig fest på fredagskvällen och lite lugnare på lördagskvällen, men fortfarande väldigt roligt! Hela helgen var kanon med jätteroliga människor :D Tycker verkligen om att umgås med er! Tog inte så mycket kort, bara lite i huset innan vi åkte därifrån ^^
 
Den här helgen som nyss varit har jag och Louise firat Amanda som fyllde 18 igår genom att gå ut och äta kinamat, vilket var väldigt gott :D ! Amanda fick en jordglob och en fin kopp fylld med M&M av oss. Hon blev helt överlycklig, haha! ^^ Igår var jag med Colin och vi kollade på Wall-e. En disneyfilm som han rekommenderade, kan ni tänka er? Colin, disneyfilm... Colin, disneyfilm... nej det är svårt att tro xD Jag var lite skeptisk när jag hörde att den handlade om en robot... Men den var faktiskt otroligt bra, så jag skulle faktiskt kunna rekommendera den till alla! :) Riktigt bra budskap och bra gjord! 
 
Idag är det söndag och jag har precis kommit hem från ett träningspass. Nu ska jag duscha, äta och plugga lite till innan det är dags att sova :) Puss och hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback