Grå dag

 
Söndagar är så meningslösa. Man vet aldrig vad man ska hitta på.. Lördagar är annorlunda, då är det så skönt att det är helg. På söndagen har man nästan ångest för att ny vecka är på ingång xD Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Har bara pluggat lite historia och surfat runt lite på datorn. Jag är lite allmänt seg idag eftersom jag satt uppe sent igår och snackade med Colin och Dansken på Skype xD Det var roligt då, men jag vaknade redan vid halv 9 idag och känner mig därför rätt slut.
Den här dagen är dessutom disig, vilket känns väldigt trist och inte direkt ger inspiration till att göra så mycket. Hoppas solen och värmen kommer snart, nu är det faktiskt mars och då har våren officiellt börjat! :)
 
Nu ska jag i alla fall snart ut och övningsköra med mamma, sen ska jag försöka plugga lite mer och ikväll ska jag träna ett konditions-pass! :)
 
Pos pos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback