Idag är det freeeeedag!

Den här veckan har gått så otroligt fort :) Kan bero på att jag har gjort vädlgit mycket saker. Det kan också bero på att det verklligen känns som att våren är på ingång. Igår på morgonen gick jag utanför dörren och stannade till. Jag omringades av en massa fågelkvitter. Jag hörde bofink och... ja jag kan inte läten på så många andra fåglar haha! Förutom nektergalen, men den kommer inte än på ett tag..
 
Jag ser verkligen fram emot helgen! :) Vi är ett gäng på 11 pers sammanlagt som har hyrt en stuga på Öland. Vi ska fira Mari och Jacob som har fyllt 18. En stor fest och träff i två dagar! :D Kommer förhoppningsvis bli jättekul!
 
Vill försöka ta lite bilder, nu ska jag bara försöka komma ihåg det xD
 
Ha en trevlig helg allesammans! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback