Nu kör vi igen!

Jag har bloggat lite till och från nu på senare tid och anledningen är tidsbrist och att jag helt enkelt har tappat intresset för att sitta och skriva en massa saker om mig själv xD Jag fotar nästan aldrig händelser heller, vilket gör att jag inte har supermycket bilder att lägga upp.
Men det är verkligen riktigt kul att läsa inägg ett tag senare. Jag kan sitta idag och läsa grejer som jag skrev 2010-2011. Då sitter jag oftast med händerna för ansiktet och tycker att det är jättepinsamt att jag faktiskt skrev sådär för bara några år sen... Jag har dock lovat mig själv att aldrig radera ett enda inlägg, oavsett hur hemskt det är att alla kan se det idag, haha!
 
Det är just därför jag ska försöka få upp bloggandet igen nu :) Sen får vi se hur länge det håller....
 
Just nu är det lördag kväll och jag skickade hem Colin för ungefär en timme sen. Nu sitter jag i soffan med datorn i knät och väntar på att god mat ska serveras ;) Jag är bortskämd... Har gjort en kladdkaka med knäcköverdrag till efterrätt, det ska bli spännande att testa! Se om det är hit eller shit.
 
Nu kan jag visa några få bilder som jag har tagit sen sist jag bloggade xD
 
Den här hjärtformade tårtan måste jag bara skryta lite med, jag gjorde den på alla hjärtans dag ;) Jag personligen tycker inte om prinsesstårta, men både mamma, pappa och Colin gillar det så jag gjorde den till dom, fast mest till Colin...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback