Tisdag!

Hallå gott folk!
 
Haha ja idag hände det jag väntat på så länge, min förkylning bröt ut och jag åkte hem tidigare idag. Jag är inne i en sån där period då jag blir lite halvsjuk, jag får feber men kan ändå vara uppe och gå. Tidigare när jag blev sjuk, då var jag helt död och allt kändes pyton. Tror dock ändå jag ska stanna hemma imorgon, better safe than sorry som man säger ;)
 
Igår hade jag min första riktiga körlektion...
Min handledare mår bra nu, ambulansen kom fort till olycksplatsen igår och idag fick vi beskedet att endast hans nyckelben var brutet. Han vill dock inte att jag ska jag köra med honom igen.
Nej men det gick faktiskt bra :) Tror jag... Han sa inte så mycket eftersom det var första gången. Det finns inte så mycket att säga. Det var ny bil, ny miljö... rätt svårt att bedöma då ;) Senare på kvällen var jag på en teorilektion som jag tyckte skulle bli väldigt tråkig att gå på, men eftersom både Haris och Rasmus var där var det ändå helt okej! Nu är det en till teorilektion på torsdag och tre stycken nästa vecka. Många sena kvällar, men det är absolut värt det :)
 
Nu måste jag verkligen plugga historia xD Hej då! :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback