Vanlig dag!

Det känns som ett så stort steg på något sätt att gå från helg till vardag. Vad gjorde jag igår? Jag var med Colin, jag gick ut och joggade, jag pluggade fysik. Det var ändå en rätt lugn dag. Idag däremot gick jag upp vid 6.30, tog bussen vid 7.00 och började min första lektion (kemi) vid 8.10.
 
Min nästa lektion var biologi, där vi skulle redovisa ett grupparbete vi gjort inom genteknik. Vi i min grupp trodde att vi skulle redovisa nästa lektion så vi var inte alls förberedda, men det gick väl okej ändå.. Vi var utan tvekan sämst men vad hade jag väntat mig egentligen? xD Vi hade inte övat någonting.
 
Sista lektionen hade vi fysikprov som jag fasat för så länge. Vet inte hur det gick, men nu är det över iaf! Hade en väldigt kort skoldag idag, vilket var väldigt skönt. Slutade redan 13.20.
 
Sen hade jag en körlektion vid 14.00. Jag tog bussen hem vid 15.40 och var hemma runt 16.30. Jag pluggade lite och sen åkte jag iväg på ett cirkelfys-pass med mamma. Nu är jag jättetrött i framför allt benen!
 
En riktigt fullspäckad dag! Nu är den nya veckan på intåg...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback